معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های یزد
کد خبر: 4115795
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های یزد

مرحله استانی مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های استان یزد با حضور ۸۰ نفر برگزار و برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله استانی مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های استان یزد با حضور ۸۰ نفر برگزار و برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

بدین ترتیب در رشته «قرائت تحقیق» و در بخش کارکنان مرد؛ محمود فلاح‌نژاد و محمد شاکر و «قرائت تحقیق» بخش سربازان نیز سید مصطفی دهقانی، سید محمد فلاح و مهدی فلاح توانستند حائز رتبه‌های برتر شوند.

در رشته «حفظ ۱۵ جز» و در بخش کارکنان مرد؛ ابراهیم ربانی، «حفظ یک جز» کارکنان مرد؛ محمد ابراهیم دهقان و «حفظ یک جز» سربازان نیز یاسین زارع موفق به کسب رتبه شدند.

در رشته «حفظ موضوعی» کارکنان مرد؛ ابراهیم فاضلی و حمیدرضا خشت زرین و در رشته «قرائت ترتیل» کارکنان مرد؛ محسن زارع بیدکی، محمود ملکی و علی میرشمسی و در همین رشته در بخش سربازان محمدحسن رشیدی، امیرحسین رامتین‌قر و علیرضا هنری توانستند رتبه برتر را کسب کنند.

رشته «اذان» کارکنان مرد نیز محمد دهقانی اشکذری، قاسم پرهیزگار و علیرضا کریم‌زاده و در گروه سربازان وظیفه اسماعیل صحراگرد توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

در رشته «تفسیر» و در گروه بانوان زهرا عسکری و در گروه آقایان عبدالحسین مروج، سیدصدرالله موسوی و احمد زارع بیدکی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در گروه سربازان وظیفه نیز رضا رفیعی و محمدحسن رشیدی رتبه اول و دوم این مسابقات را کسب کردند. همچنین در رشته «نهج‌البلاغه» در گروه بانوان معصومه ملکی و در گروه آقایان علی بورقی توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

در رشته «ترتیل» گروه بانوان ابراهیمی رتبه اول و راحله هروی رتبه دوم را کسب کردند. در رشته «حفظ پنج جزء» صدیقه‌السادات بزاز زاده توانست رتبه اول این مسابقات را کسب کند.

یادآور می‌شود 15 نفر به عنوان نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha