سپاه با مقاومت خود دشمنان را به زانو درمی‌آورد
کد خبر: 4115943
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

سپاه با مقاومت خود دشمنان را به زانو درمی‌آورد

امام‌جمعه میاندوآب گفت: اتحادیه اروپا این را بداند که بدون شک پاسخ متقابل دریافت خواهد کرد و مانند همیشه آنها را با طعم شکست و ناکامی مواجه خواهند ساخت، سپاه مثل خورشید درخشان، برای حفظ نظام و کیان اسلامی و دفاع از ولایت فقیه باز هم مقاومت خواهند کرد و دشمنان را به زانو در می‌آورد.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌لاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۳۰ دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در میاندوآب اظهار کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های به اصطلاح تروریستی از لحاظ بین‌المللی وجهه قانونی ندارد چرا که از لحاظ حقوقی تحریم یک مجموعه باید در شورای امنیت انجام گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر براساس ماده ۳۹ منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یکجانبه دولت‌های عضو براساس بند ۷ ماده ۲منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین‌المللی و غیرالزام‌آور است.

امام‌جمعه چهاربرج ادامه داد: از سوی دیگر این نشان دهنده عزت و قدرت سپاه است که اتحادیه اروپا و کشورهایی که خود را متمدن و مدافع حقوق بشر و در جایگاه برتر می‌دانند، روی آن زوم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی در جنگ اوکراین و روسیه زمین گیر شده‌اند و آنها برای اینکه افکار عمومی را از جایگاه متزلزل خود منحرف سازند به دنبال این هستند که موضوع دیگری را مطرح کنند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، تمام اروپا و آمریکا به صدام کمک کردند، آنها تنها دنبال منافع خویش هستند و این را نیز در حمله آمریکا به عراق نیز دیدیم.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته و می‌گیرند تا علیه نظام اسلامی دست به توطئه بزنند و این را در اغتشاشات اخیر نیز دیدیم، ولی به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و اقتدار و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و غیرت زنان و مردان ایرانی به اهداف خود دست نمی‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: دنیایی که در دو قطب غرب و شرق تقسیم‌بندی می‌شد با انقلاب اسلامی همه معادلات به هم ریخت و امروز  شوروی از هم پاشیده و  شاهد آمریکای متزلزل هستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌ها و دستیابی دشمنان به اهدافشان در منطقه ایستاده است.

وی اضافه کرد: امروز قطب مقاومت در مقابل قطب آنها تشکیل شده است و آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه خورده‌اند، دشمنان ایران این را بدانند که سپاه عزتمند و مقتدر، عزیز مردم ایران اسلامی بوده و حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: هر جا تحریم شده‌ایم با وجود سربازان و جوانان ولایی و غیور  به اوج خودکفایی و اقتدار دست یافته‌ایم، مردم ایران اسلامی هر کدام یک سپاهی هستند و سپاه پاسداران را نماد عزت و اقتدار خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا این را بداند که بدون شک پاسخ متقابل دریافت خواهد کرد و مانند همیشه آنها را با طعم شکست و ناکامی مواجه خواهند ساخت، سپاه مثل خورشید درخشان، برای حفظ نظام و کیان اسلامی و دفاع از ولایت فقیه باز هم مقاومت خواهند کرد و دشمنان را به زانو در می‌آورد.

انتهای پیام
captcha