تشکیل ۲۰ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در تویسرکان
کد خبر: 4116474
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

تشکیل ۲۰ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در تویسرکان

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه دو محور توجه به جهاد تبیین و مردمی برگزار شدن برنامه‌ها در دهه مبارک فجر بسیار حائز اهمیت است، گفت: ۲۰ کمیته برای برگزار شدن هرچه باشکوه‌تر برنامه های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده است.

فرمانداری تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، فرماندار تویسرکان، امروز دوم بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است و مردم باید پای کار بیایند، گفت: دو محور توجه به جهاد تبیین و مردمی برگزار شدن برنامه ها در دهه مبارک فجر بسیار حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه ۲۰ کمیته برای برگزار شدن هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده است، گفت: در شهرستان پروژه‌های بزرگ زیربنایی، اقتصادی، خدماتی و اجتماعی زیادی در دهه فجر تقدیم مردم شهرستان می‌شود.

افشاری با بیان اینکه محور همه فعالیت‌ها مردم هستند و مسئولان بیشتر تسهیل‌گر هستند، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی بزرگ از آذر ماه کار خود را آغاز کرده و پروژه‌های مورد افتتاح در این ایام مشخص شدند.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی و آذین بندی در این ایام بسیار مهم و حایز اهمیت است تا تغییرات را به صورت محسوس احساس کنند، گفت: برگزاری باشکوه مراسم میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در تویسرکان فاخرتر از دیگر شهرستان‌ها بود که نشان از مشارکت همگانی و استفاده از خرد جمعی دارد که این مهم در برگزاری همه برنامه‌های شهرستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بزرگ فرهنگی طی ۱۰ سال اخیر کنگره هست هزار شهید است که در شهرستان هم باید بخوبی برای این رویداد برنامه ریزی شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سپاه ناحیه شهرستان برای دهه فجر ۲۰۰ برنامه متنوع در دستور کار قرار داده است که محوریت همه برنامه‌ها را جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی و جهاد خدمات اجتماعی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب این مناسبت بسیار مهم است که در فضای حقیقی و مجازی انجام می‌شود و دو روز قبل از دهه فجر از طریق سامانه تبریک به جامعه هدف ارسال می‌شود، برگزاری نشست‌های بصیرتی و یادواره شهدا با کمک بنیاد شهید از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

کریمی با اعلام اینکه ۱۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: اعزام گروه جهادی برای خدمات رسانی به نقاط محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور گسترده در دو نماز جمعه و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام
captcha