توزیع 600 پرس غذا در بین مردم مناطق زلزله‌زده خوی
کد خبر: 4123095
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

توزیع 600 پرس غذا در بین مردم مناطق زلزله‌زده خوی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع 600 پرس غذای گرم در بین مردم مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و گفت: با همت گروه‌های جهادی این مهم عملی شد.

توزیع 600 پرس غذا در بین مردم مناطق زلزله‌زده خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 30 بهمن در نشست هم‌اندیشی با محوریت مدیریت بحران که در سالن جلسات بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: به مناسبت عید سعید مبعث، میوه و غذا در بین مردم ساکن در اردوگاه های اسکان اضطراری خوی توزیع شده است، که در این بین گروه‌های جهادی خواهر نقش بی‌بدیلی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه، گروه‌های جهادی و بسیجیان خواهر در سپاه ارومیه از نخستین لحظه‌ای‌ که خبر وقوع زلزله در خوی منتشر شد، کنار آحاد مردم هستند و برای کاهش آلام آنها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، گروه‌های جهادی خواهر ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در طول ۲۰ روزی که از وقوع زلزله می‌گذرد، لحظه به لحظه کنار مردم هستند، ادامه داد: حتی در اعیاد و مناسبت‌ها، ضمن اینکه برای برپایی رویدادهای فرهنگی در مرکز استان تلاش می‌کنند، از مردم خوی غافل نیستند.

موسویان با بیان اینکه، به همت گروه جهادی خواهران بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، به تعداد 1 هزار و 500 بسته میوه و 600پرس غذای گرم برای زلزله‌زدگان خوی تهیه و تدارک دیده شد، گفت: این بسته‌ها توسط خواهران جهادگر بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: تلاش برای برقراری آرامش روانی، جلوگیری از ایجاد و فراگیر شدن انواع شایعه، مقابله با شیوع بیماری‌های مسری، به اندازه آواربرداری و امدادرسانی حائز اهمیت است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: بنابراین لازم است، گروه‌های جهادی برای مقابله با بحران و کاهش آثار سوء آن آموزش‌های لازم را فرابگیرند، تا یتوانند بیشترین اثرگذاری را در بین مردم دچار بحران داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha