زمینه آزادی زندانی یزدی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) فراهم شد
کد خبر: 4124294
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

زمینه آزادی زندانی یزدی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) فراهم شد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیکوکار یزدی با پرداخت 20 میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد پدر خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

آزادی زندانیان غیر عمدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد، همزمان با سالروز میلاد سقای دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد پدر مرحوم خود را به امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ از سوی ورثه مرحوم حاج محمدحسین معمارزاده به امر آزادی زندانیان اختصاص یافته تا در این روزهای مبارک و قبل از سال نو زمینه‌سازی آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده باشد.

همچنین در آستانه اعیاد شعبانیه و در قالب پویش رضوان، محمد امیری نیکوکار بازنشسته و برادر شهید با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده‌های مددجویان مشمول کمک این نمایندگی، مبلغ ۶۰ میلیون تومان را جهت آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد اهدا کرد.

این نیکوکار نیز هدف خود از این اقدام را شادی روح مادرش، مرحومه سلطان جعفری فیروز آبادی مادر شهید علی اکبر امیری بیان کرد و گفت: این مبلغ را جهت آزادی ۲ زندانی غیرعمد اهدا کرده و امیدوارم با آزادی آنها قبل از سال جدید در شاد کردن دل چند خانواده شریک بوده باشم و ثواب این عمل نیز به روح مادرم برسد.

یادآور می‌شود اختصاص هزینه مراسم‌هایی همچون ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش «رضوان» در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده و این ستاد در تمامی روزهای هفته و به ویژه پنجشنبه‌ها میزبان نیکوکارانی است که با حضور خود در این ستاد و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد موجب تداوم این پویش می‌شوند.

انتهای پیام
captcha