سومین دورهمی قرآنیان شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4124840
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

سومین دورهمی قرآنیان شهرکرد برگزار می‌شود

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در اطلاعیه‌ای از برگزاری سومین دورهمی مراکز و فعالان قرآنی شهرستان در ۱۴ اسفندماه خبر داد و از عموم بانوان و آقایان قرآنی برای حضور در این دورهمی دعوت به‌عمل آورد.

دورهمی قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در اطلاعیه‌ای از برگزاری سومین دورهمی مراکز و فعالان قرآنی شهرستان در ۱۴ اسفندماه خبر داد و از عموم بانوان و آقایان قرآنی برای حضور در این دورهمی دعوت به‌عمل آورد.

در این نشست صمیمی قرآنی که سومین گردهمایی قرآنیان شهرستان شهرکرد و با هدف انسجام‌بخشی به نیروهای فعال قرآنی برگزار می‌شود، علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز استان، برنامه‌هایی چون تجلیل از فعالان قرآنی، بخش پرسش و پاسخ با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و برپایی جشن اعیاد شعبانیه پیش‌بینی شده است.

این دورهمی در روز ۱۴ اسفندماه از ساعت ۹ صبح با میزبانی خانه قرآن اهل‌بیت(ع) و کهف‌الحصین فرخشهر در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار می‌شود.

از عموم قرآنیان خواسته شده است که آمادگی برای حضور در این دورهمی را به مدیران این دو مرکز قرآنی اعلام کنند. پیش از این، ۲ دورهمی قرآنی شهرستان با میزبانی جامعة‌القرآن شهرکرد و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha