برگزیده شدن ۳ بانوی کارآفرین همدانی در «مهرواره بانور»
کد خبر: 4125110
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

برگزیده شدن ۳ بانوی کارآفرین همدانی در «مهرواره بانور»

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: طی ثبت‌نام دو هزار نفر از بانوان فعال مسجدی در سامانه مهرواره بانور با داوری انجام شده در مرحله شهرستانی و استانی در نهایت سه نفر از بانوان شاخص استانی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به مرحله کشوری راه یافتند.

محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، امروز، 9 اسفندماه در اختتامیه مرحله استانی «مهرواره بانور» که با تجلیل از بانوان کارآفرین و تأثیرگذار در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف حل مسائل بخش خانواده، مسائل حوزه ازدواج و تشکیل خانواده، جمعیت و فرزندآوری، فرزندپروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد و سلامت در خانواده با مشارکت بانوان فعال مسجدی، از شهریورماه شروع شد.

وی افزود: شعار و هدف مهرواره، تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده بود كه با محوریت مسجد انجام شد و علاوه بر توانمندسازی بانوان فعال مساجد دو هدف اصلی را دنبال داشت. مهرواره بانور که در دو بخش حل مسائل خانواده و خاطره‌نویسی طراحی شده است ظرفیت‌های بانوان را برای حل مسائل خانواده و جمعیت به میدان آورد.

نظیری با بیان اینکه در مهرواره بانور، بانوان محله ضمن انتخاب مسئله‌هایی که مرتبط با خانواده و جمعیت در محله خود بود تلاش کردند با محوریت مسجد و مردم محله مسائل را حل کنند، گفت: آنچه در این مهرواره رقم خورد توانمندسازی فعالان محله و بانوان برای حل مسئله‌هاست. همچنین، شبکه کنشگران بانوان در یک کار جمعی و در قالب این رویداد کار مؤثری را در حوزه جمعیت و خانواده در محله رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: طی ثبت‌نام دو هزار نفر از بانوان فعال مسجدی در سامانه مهرواره بانور با داوری انجام شده در مرحله شهرستانی و استانی در نهایت سه نفر از بانوان شاخص استانی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به مرحله کشوری راه یافتند که در اختتامیه این برنامه از این بانوان نمونه تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود، در این مراسم از فاطمه چهره‌قانی، فاطمه عرفاندوست و شهلا چراغعلی به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم مرحله استانی مهرواره بانور تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha