۲۴ کمیته برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل تشکیل یافت
کد خبر: 4125221
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

۲۴ کمیته برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل تشکیل یافت

دبیر کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل به شکل‌گیری ۲۴ کمیته در ابعاد مختلف در این حوزه اشاره کرد و گفت: در بین کمیته‌ها، کمیته سازندگی و رسانه به همراه کمیته هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدا فعال بوده و ما برای گروه‌های مختلف جامعه یادواره‌های شهدا و ایثارگران را برگزار کردیم.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده، دبیر کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، نهم اسفندماه، در نشست هماهنگی با مدیران کمیته‌های کنگره اظهار کرد: ما از سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای را در قالب دبیرخانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل آغاز کردیم و از ابتدای امسال نیز با تشکیل و راه‌اندازی کمیته‌های مختلف سعی بر این بوده تا زمینه برای برگزاری کنگره در تابستان سال آینده فراهم آید.

وی به شکل‌گیری ۲۴ کمیته در ابعاد مختلف در این حوزه اشاره کرد و گفت: در بین کمیته‌ها، کمیته سازندگی و رسانه به همراه کمیته هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدا فعال بوده و ما برای گروه‌های مختلف جامعه یادواره‌های شهدا و ایثارگران را برگزار کردیم.

دبیر کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل تصریح کرد: با چهار اولویت برنامه‌های سال آینده پیش‌بینی شده که بر اساس زمانبندی این برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد تا در نهایت شاهد برگزاری کنگره عظیم سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با پیام مقام معظم رهبری و همچنین تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا باشیم.

حسن‌زاده افزود: در حال حاضر نیز برنامه‌های متنوعی در قالب کنگره سه هزارو ۴۰۰ شهید استان اردبیل در حال انجام است که نمونه آن تولید آثار فرهنگی، هنری از وصیت‌نامه شهدا است که با دقت و حساسیت این برنامه‌ها تولید و برای بخشی از رسانه‌ها عرضه می‌شود.

دبیر کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است تا با هماهنگی دستگاه‌های مختلف بستر و زمینه برگزاری رویدادهای مختلف تا موعد برگزاری کنگره را فراهم کنیم که در این زمینه انتظار می‌رود کمیته‌های ۲۴ گانه برای سال آینده نیز برنامه‌های خود را منسجم و متشکل ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha