روشنگری معلمان لازمه آمادگی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
کد خبر: 4125349
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

روشنگری معلمان لازمه آمادگی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

امام‌جمعه ابهر گفت: روشنگری معلمان در مدارس لازمه آمادگی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

جنگ ترکیبی دشمن

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام‌جمعه ابهر ظهر امروز ۱۰ اسفندماه در آیین گرامی‌داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی بر ارتباط بیش از پیش دانش‌آموزان با مسجد تاکید کرد و افزود: ارتباط دانش‌آموزان با مسجد آثار تربیتی فراوانی دارد که می‌تواند در زندگی آنها تاثیرات فراوان و ارزنده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی و جنگ پیچیده ترکیبی دشمنان علیه کشورمان، ادامه داد: باید همگی در این شرایط آرایش جنگی به خود بگیریم؛ چرا که در شرایط فعلی با ابعاد گسترده در جنگ ترکیبی مواجه هستیم جنگی که بسیار پیچیده است و هوشیاری همگانی را می‌طلبد.

امام‌جمعه ابهر با اشاره به وظیفه سنگین معلمان در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مقاله با جنگ ترکیبی، تاکید کرد: در جنگ روانی مربیان تربیتی باید مراقب بوده و نقش اصلی خود را در روشنگری دانش‌آموزان ایفا کنند، در مدارس باید فضا فضای علمی و استدلال علمی حاکم باشد نه تهاجمی.

وی با یادآوری این مطلب که در مدارس باید تفکر صحیح حاکم بوده و تولید فکر جاری و ساری باشد، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف تربیت اسلامی باید مباحث اعتقادی خداشناسی در مدارس تبلیغ و تبیین شود.

مرادپور با یادآوری اینکه ارتباط مدارس با حوزه‌های علمیه شهرستان در دستور کار اداره آموزش‌وپرورش شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: رسالت حوزه و آموزش‌وپرورش در تربیت دینی دانش‌آموزان، رسالتی تاریخی و فرصتی ارزشمند است که بایستی با همراهی و همدلی و در فضایی صمیمی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha