اختتامیه جشنواره فصلی قرآن سوادکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 4125995
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

اختتامیه جشنواره فصلی قرآن سوادکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی قرآن این شهرستان‌ها در پانزدهم اسفند خبر داد.

حجت الاسلام  مهدی صداقتی

حجت‌الاسلام مهدی صداقتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: هفتمین جشنواره فصلی قرآن سوادکوه و سوادکوه شمالی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و با همکاری اداره قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران، شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه و مجمع خیرین قرآنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۵۱۸ اثر در ۱۵ بخش به دبیرخانه هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه ارسال شد. افزود: از این تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۱۴۶ نفر در بخش حفظ که یک‌پنجم از آن‌ها  افراد بالای ۱۰ سال هستند، ۸۴ نفر در بخش نقاشی، ۷۴ نفر در بخش قرائت، ۶۹ نفر در بخش عکس، ۴۶ نفر در بخش اذان و ۳۲ نفر در بخش مفاهیم، ۵ مقاله قرآنی، ۱۳ لینک رسانه قرآنی شهرستان، ۸ فیلم تواشیح و سرود، ۸ فیلم مجری‌گری و آثار دیگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

صداقتی از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی قرآن سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم دوشنبه، پانزدهم اسفندماه در سالن زنده‌یاد رحمت‌الله حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha