نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای وصال برگزیدگان خود را شناخت
کد خبر: 4126989
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای وصال برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلمنامه‌نویسی، داستانک‌نویسی و سناریونویسی وصال برگزار و اسامی برگزیدگان هر بخش اعلام شد.

فیلمسازی

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلمنامه‌نویسی، داستانک‌نویسی و سناریونویسی وصال، روز گذشته، 16 اسفندماه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

حدود 60 نفر در این جشنواره شرکت کردند که با نظر هیئت داوران، حمیدرضا شمسایی، آمنه خلیلی و علی نوربخش در بخش سناریونویسی؛ قدسی صالحی و محمدرضا خوشنویس‌زاده در بخش فیلمنامه‌نویسی و معصومه بلکامه و مریم روغنی در بخش داستانک‌نویسی، حائز رتبه‌های برتر شدند.

یادآور می‌شود، اولین جشنواره فیلمنامه‌نویسی، داستانک‌نویسی و سناریونویسی وصال با هدف حمایت از تولیدات رسانه‌ای و هنری و تهیه متن فاخر برای تولید موشن‌گرافی و فیلم کوتاه، زمستان سال جاری به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با مشارکت مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اصفهان برگزار شد.

محورهای این جشنواره را بازی و بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و فضای مجازی تشکیل می‌داد و پیش از برگزاری جشنواره نیز سه کارگاه با عناوین مهارت داستانک‌نویسی، مهارت فیلمنامه‌نویسی و مهارت سناریونویسی برای آموزش شرکت‌کنندگان در جشنواره و ایجاد آمادگی در آنها برگزار و به برترین آثار در هر کارگاه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha