تعیین شعار و نام کنگره شهدای سمنان فراخوان عمومی شود
کد خبر: 4127544
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

تعیین شعار و نام کنگره شهدای سمنان فراخوان عمومی شود

استاندار سمنان خواستار استفاده از تجربیات برگزاری کنگره اول شهدای استان شد و گفت: تقویم زمانبندی برنامه‌ها و جلسات ستاد اجرایی کنگره، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و تعیین شعار و نام کنگره شهدای استان به صورت فراخوان عمومی منتشر شود.

ارسالی// تعیین شعار و نام کنگره شهدای سمنانی به صورت فراخوان عمومی، منتشر شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 20 اسفند در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان خواستار استفاده از تجربیات برگزاری کنگره اول شهدای استان شد و افزود: تقویم زمانبندی برنامه‌ها و جلسات ستاد اجرایی کنگره، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و اعلام شود که بر این اساس تعیین شعار و نام کنگره شهدای استان به صورت فراخوان عمومی منتشر شود.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و معنوی استان در سال ۱۴۰۲ با محوریت کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار شود.

هاشمی با اشاره به اینکه برای برگزاری مطلوب و با کیفیت کنگره، از پتانسیل و تجارب ستاد اولین کنگره شهدای استان و همچنین ظرفیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان استفاده شود اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی، امری بسیار مهم، لازم و ضروری است.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان نیز با بیان اینکه کمیته‌های برگزاری کنگره شهیدان استان تشکیل و اعضای آن مشخص شده گفت: در کنار تعیین اعضا، برنامه‌های پیشنهادی در بسیاری از کمیته‌های ذیل ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان به انجام رسیده است.

وی تدوین کتابچه برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی دومین کنگره بزرگداشت شهیدان استان را از اولویت‌های ستاد برگزاری کنگره دانست.

انتهای پیام
captcha