پویش «حال خوب» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4128416
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

پویش «حال خوب» در قزوین برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری پویش «حال خوب» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سوره محمد

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدحسین محمدی‌آهویی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در نشست هماهنگی برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان که امروز، ۲۴ اسفند برگزار شد، گفت: رسیدگی به مشکلات محله، فراخوان و جمع‌آوری مساعدت‌ها، برگزاری موکب‌های قرآنی در مناسبت‌ها، محافل قرآنی، توزیع بسته‌های معیشتی، زمینه‌سازی تقویت علمی دانش‌آموزان از مواردی که در طرح مهرواره «محله همدل» انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری پویش حال خوب در قزوین برگزار خواهد شد؛ تفسیر سوره محمد(ص) برای این پویش در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند شماره ستاره ۳۱۳ مربع را شماره‌گیری کنند و یا به سایت www.telavat.ir مراجعه کنند.

این مسئول بیان کرد: پایان ماه مبارک رمضان از محتوای کتاب معرفی شده در این پویش آزمون گرفته خواهد شد و به افرادی که نمره لازم را کسب کرده باشند گواهینامه رسمی داده اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲۰ جزخوانی شاخص در مساجد قزوین داشتیم که سال جاری به دلیل همزمانی نوروز با ماه رمضان ۸۰ مسجد است؛ در سال گذشته در مراسم جزءخوانی مسجد امام حسن عسگری(ع) جزو شاخص‌ترین مسجد در برگزاری جزءخوانی بود. در سال جاری نیز مراسم جزءخوانی در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار خواهد شد و این برنامه از صدا و سیمای قزوین پخش می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در شهرستان‌ها نیز جزءخوانی قرآن انجام خواهد شد؛ در سال گذشته محافل انس با قرآن در شهرستان‌ها برگزار شد که شهرستان تاکستان با برگزاری ۶۰ محفل انس در ۳۰ روز جزو شهرستان‌های شاخص بود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب اجرای برنامه «محفل» از شبکه سه است؛ این برنامه جایگزین برنامه ماه عسل است و با حضور حفاظ قرآنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha