آغاز راهپیمایی روز قدس در البرز
کد خبر: 4133886
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

آغاز راهپیمایی روز قدس در البرز

راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» مردم سراسر استان آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از البرز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس امروز 25 فروردین با حضور پرشور مردم سراسر استان آغاز شد و مردم یک صدا حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند.

این مراسم دقایقی پیش در کرج از میدان توحید به سمت مصلی کرج آغاز شده و مردم با جوش و خروش آمده‌اند تا فریاد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین را سر دهند و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردم لحظه به لحظه محکمتر و کوبنده‌تر می‌شود.

زن و مرد، پیرو جوان، بازاری، دانشجو، نظامی، روحانیون، دانش‌آموز، بسیجیان و همه اقشار جامعه با گام‌های استوار آمده‌اند که بگویند کشور مظلوم و ستم دیده فلسطین، تنها نیست، ملت ایران در هر کجا که باشند، فریاد حمایت از آنها را سر خواهند داد.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال، در 15 نقطه این استان برگزار می‌شود و «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت، افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند آنجایی که موجب تقویت جبهه مقاومت فلسطینی می‌شود را مورد هدف قرار دهند، اما غافل هستند که جریان حق و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر و با انگیزه‌تر می‌شود.

ابراهیمیان گفت: باتوجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام
captcha