کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در میاندوآب برگزار شد
کد خبر: 4135774
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در میاندوآب برگزار شد

کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در سالن اداره ورزش و جوانان میاندوآب روز گذشته، 31 فروردین برگزار شد.

بعد از پیروزی انقلاب بانوان در همه عرصه‌ها خوش درخشیدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کرمعلی مرادی، سرپرست اداره ورزش و جوانان میاندوآب، روز گذشته، 31 فروردین در کارگروه تخصصی حجاب و عفاف که در سالن اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بانوان این فرصت را به دست آوردند، در همه صحنه‌ها اعم از علمی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی حضور پیدا کنند و موفقیت‌های زیادی را به دست آورند و روز به روز بدرخشند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، تأثیرگذاری بانوان در جامعه بی‌بدیل است، ادامه داد: قبل از انقلاب این ظرفیت عظیم مغفول مانده بود، اما امروزه به برکت تعالیم و آموزه‌های اسلامی و تدابیر امامین انقلاب، بانوان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کرده‌اند.

مرادی با بیان اینکه به‌جا آوردن فرایض دینی و عمل به دستورات قرآنی نه‌تنها مانع پیشرفت بانوان نیست، بلکه عامل پیش‌برنده برای آنها نیز محسوب می‌شود، ادامه داد: دشمنان اسلام مدام در حال تبلیغات مخرب هستند، که حجاب عامل بازدارنده برای زنان ایران شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان میاندوآب اضافه کرد: بانوان مسلمان با همین پوشش اسلامی و رعایت قواعد دینی در همه صحنه‌ها حضور پیدا کرده، برای کشور و ملت بزرگ‌مان افتخار‌آفرینی می‌کنند.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در این جلسه با اشاره به حضور بانوان در بخش‌های مختلف جامعه، اظهار کرد: در میاندوآب نیز بانوان با رعایت حجاب و عفاف، در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه عرصه  ورزش، یکی از ارزشمندترین جوامع به شمار می‌رود، گفت: طیف عظیمی از جامعه در این بخش فعالیت دارند، خواه ناخواه الگوی مردم هستند، پس می‌توانند در نهادینه کردن هنجار‌های اخلاقی تا اندازه زیادی تأثیرگذار شوند.

انتهای پیام
captcha