بازسازی ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله
کد خبر: 4135813
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
به همت قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا انجام شد

بازسازی ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: با تلاش جهاگران و مهندسان ارتش آواربرداری، بازسازی و نوسازی ۴۰ باب واحد مسکونی خسارت‌دیده در زلزله زده خوی پایان یافته و آماده تحویل به خانواده‌های آسیب دیده شده است.

علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجابه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در بازید از روند بازسازی واحدهای خسارت‌دیده در زلزله خوی اظهار کرد: ارتش از زمان وقوع زمین لزره در خوی در عرصه‌های امدادرسانی، آواربرداری و بازسازی وارد عمل شد و با تشکیل گروه‌های جهادی و مهندسی اقدامات بسیار ارزنده و ماندگاری را با همراهی مردم در مناطق زلزله زده انجام داد.

وی افزود: با تلاش جهاگران و مهندسان ارتش آواربرداری، بازسازی و نوسازی ۴۰ باب واحد مسکونی خسارت‌دیده در زلزله زده خوی پایان یافته و آماده تحویل به خانواده‌های آسیب دیده شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد: جهادگران ارتش همچنین در این مدت دو باب مدرسه خسارت‌دیده را بازسازی و برای تحویل به آموزش پرورش آماده کرده‌اند و بازسازی یک باب مدرسه دیگر را نیز تعهد کرده‌اند که به‌زودی کارهای اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های ارتش در سال‌های اخیر تصریح کرد: ارتش با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و دانش بنیان به لحاظ روحی و رزمی در سطح عالی قرار دارد و تجهیزات ارتش در حال حاضر از نظر فنی و تکنولوژیک در سطح بالایی است.

انتهای پیام
captcha