مؤسسه «نسیم وحی» شهرکرد قرآن‌آموز می‌پذیرد
کد خبر: 4136111
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲

مؤسسه «نسیم وحی» شهرکرد قرآن‌آموز می‌پذیرد

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) «نسیم وحی» شهرکرد در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان در دوره‌های جدید آموزش قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد.

آموزش قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مؤسسه قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام از علاقه‌مندان در دوره‌های جدید آموزش قرآن کریم این مؤسسه خبر داد.

براساس این اطلاعیه، افراد علاقه‌مند در دو گروه سنی از هفت سال به بالا و بزرگسالان بانوان و آقایان از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی قرائت، حفظ و مفاهیم مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد ثبت‌نام کنند.

رشته قرائت سطح یک تا پنج شامل دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و مبادی صوت و لحن است، همچنین قرآن‌آموزان رشته حفظ می‌توانند در دوره‌های حفظ ترتیبی یا موضوعی آموزش ببینند و در بخش مفاهیم نیز، دوره‌های آموزشی تفسیر، تدبر و نهج‌البلاغه ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۸ با شماره ۰۹۳۸۱۰۱۷۴۵۳ تماس بگیرند و یا به محل مؤسسه واقع در ابتدای میرآباد غربی، چهاراه ابوریحان، نبش خیابان پژمان، تماشاخانه مهر، طبقه همکف مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha