اعلام فراخوان چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در کردستان
کد خبر: 4137217
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

اعلام فراخوان چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در کردستان خبر داد و گفت: مؤلفان و نویسندگان کردستانی تا 30 شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در کردستان خبر داد و افزود: مؤلفان و نویسندگان کردستانی تا 30 شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود در این جایزه اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۱ منتشر شده باشند، بیان کرد: کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل احمد» و «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: براساس این فراخوان فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده است و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند.

انتهای پیام
captcha