برگزاری جشنواره پوشش ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4139360
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

برگزاری جشنواره پوشش ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره پوشش ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در این استان خبر داد.

جشنواره پوشش ایرانی اسلامی گوهرشاد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، تاج‌گل اهلدشتی، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی جشنواره پوشش ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در این استان، از برگزاری این جشنواره در این استان خبر داد.

وی ارائه راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف، تثبیت مفهوم زیبایی اصیل به‌عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه را از جمله محورهای این جشنواره اعلام کرد.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد راهکارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیاء در جامعه، تجربه موفق امر به معروف و نهی از منکر لسانی در زمینه حجاب و عفاف و حجاب و نمود آن در پوشش زنان لر را از دیگر محورهای این جشنواره بیان کرد.

اهل‌دشتی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب نماهنگ، انیمیشن، فیلم کوتاه، وبلاگ‌نویسی، شعر، موشن گرافیک، پادکست، طرح گرافیکی، نمایشنامه و فیلم‌نامه، نماهنگ و کلیپ، مقاله و یادداشت تا ۱۵ خردادماه سال‌جاری به شماره ۰۹۱۷۱۴۶۹۹۴۰ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha