رقابت 360 دانش‌آموز پسر استان مرکزی در فینال مرحله استانی مسابقات قرآن
کد خبر: 4139369
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

رقابت 360 دانش‌آموز پسر استان مرکزی در فینال مرحله استانی مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری فینال مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان، از رقابت بیش از 360 دانش‌آموز پسر در 11 رشته قرآنی خبر داد.

سیدمحمد سجادی

سیدمحمد سجادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به برگزاری فینال مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان، ادامه داد: این مسابقات در 2 گروه از شنبه، 16 اردیبهشت در بخش دختران آغاز شد و امروز، 18 همین ماه با برگزاری مسابقات در بخش پسران به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیش از 350 دانش‌آموز دختر در 9 رشته حفظ، قرائت، ترتیل، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، صحیفه سجادیه، صحت قرائت نماز، احکام و دعاخوانی در زمان اعلام شده در در کانون امام خمینی(ره) اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند، ادامه داد: امسال به منظور تکریم و تشویق تمام دانش‌آموزان علاوه بر اهدای جوایز نفرات اول تا سوم به تمام شرکت‌کنندگان جوایز عمومی اهدا شد.

سجادی اضافه کرد: هم‌اکنون مسابقات در بخش پسران در 11 رشته حفظ، قرائت، ترتیل، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، صحیفه سجادیه، صحت قرائت نماز، احکام، دعاخوانیف اذان و مداحی با حضور بیش از 360 دانش‌آموز آغاز شده و با برگزاری مراسم اختتامیه که با تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود به پایان خواهد رسید. همچنین نفرات اول هر رشته در هر دو گروه دختران و پسران به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha