بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در آموزش‌‌و‎پرورش ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: 4139649
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در آموزش‌‌و‎پرورش ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان گفت: جلب مشارکت‌های مردمی و جذب خیرین باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود صورت پذیرد چرا که تنها با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌توان پروژه‌های نیمه تمام را کامل و یا پروژه جدید تعریف کرد.

شورای آموزش و پرورش سقز

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان امروز، 19 اردیبهشت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: جلب مشارکت‌های مردمی و جذب خیرین باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود صورت‌پذیرد چرا که تنها با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌توان پروژه‌های نیمه تمام را کامل و یا پروژه جدید تعریف کرد.

وی افزود: بحث جذب اعتبارات از مسائل مهمی است که هم در سطح کمیته برنامه‌ریزی استان و هم شهرستان‌ها مورد توجه و تأکید است که امیدواریم با پیگیری‌های مداوم، فرایند جذب این اعتبارات سریع‌تر صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: بحث مدیریت لکه‌های آموزشی، یکی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش است که تلاش بر این است به‌ صورت احداث پروژه‌های آموزشی و یا در قالب مولدسازی حتما مدیریت شوند.

وی در ادامه گفت: مجموعه آموزش‌و‌پرورش باید دارای وحدت رویه درون سازمانی با بخش‌ها مختلف خودش و نیز برون سازمانی با سایر دستگاه‌های اجرایی باشد و سعی کند زمینه تحقق اهداف اسناد فرادستی نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت به ویژه با تکیه بر جهاد تبیین امکان‌پذیر است.

ناظمی‌جلال به مقوله تغییر فرایند کنکور سراسری هم اشاره کرد و یادآور شد: الان با توجه به تغییراتی که در فرایند برگزاری کنکور سراسری اتفاق افتاده است، امتحانات نهایی هم مانند کنکور دارای اهمیت می‌باشند لذا از همه اولیا تقاضا داریم در فرصت باقی مانده تا امتحانات نوبت خرداد ۱۴۰۲ تمهیدات لازم را برای فرزندان خود که دارای امتحان نهایی هستند به سبب تأثیر زیاد در کنکور سراسری بیندیشند.

انتهای پیام
captcha