شرکت بیش از ۱۷۰ دانشجو در جشنواره قرآنی دانشگاه شهید باهنر کرمان
کد خبر: 4139880
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

شرکت بیش از ۱۷۰ دانشجو در جشنواره قرآنی دانشگاه شهید باهنر کرمان

دبیر اجرایی سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآنی دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ دانشجو در این دوره جشنواره شرکت کردند، گفت: ۳ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه‌ یافتند.

قرآن

مجتبی قربانی‌نژاد، دبیر اجرایی سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآنی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: این جشنواره با هدف انس بیشتر دانشجویان با قرآن و سیره معصومین(ع)، اعتلای اخلاق و ایمان بین دانشجویان، تشویق و حمایت از نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها و الگوسازی دانشجویان برای سایر اقشار جامعه در حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی به‌ویژه دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۹ بخش و ۴۰ رشته معارفی، آوایی، نهج‌البلاغه، هنری، تولیدات رسانه‌ای و ... برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۱۷۶ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن دانشجویان شرکت کردند که ۴۲ نفر به‌عنوان منتخبان اول تا سوم هر رشته در مرحله دانشگاهی قابل تقدیر شناخته شدند.

کارشناس قرآنی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: از مجموع کل برگزیدگان تعداد ۳ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان(محمدرضا تاجیک در رشته حفظ پنج جزء، محمدرضا دوست‌حسینی در رشته قرائت ترتیل و فاطمه وصال‌فر در رشته معارف نهج‌البلاغه) به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه‌ یافتند که اختتامیه آن در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

قربانی‌نژاد گفت: جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد و از مجموع ۱۷۶ نفر متسابقین، ۱۳۰ نفر از دانشجویان دختر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است، اختتامیه سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان شامگاه، ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha