کرسی علمی ـ ترویجی «حجاب و عقلانیت» در لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4141015
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

کرسی علمی ـ ترویجی «حجاب و عقلانیت» در لرستان برگزار شد + عکس

کرسی علمی ـ ترویجی با موضوع «حجاب و عقلانیت» امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش شهید شکوهی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

کرسی علمی ـ ترویجی «حجاب و عقلانیت»به گزارش ایکنا از لرستان، کرسی علمی ـ ترویجی با موضوع «حجاب و عقلانیت» امروز، 25 اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری و مجازی در سالن همایش شهید شکوهی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

«چیستی و میزان دخالت عقل در صدور و یا بیان احکام»، «تأثیر نتایج ماهیت‌شناسی عقل در فلسفه حجاب و پس از آن حجاب و پوشش ذاتی یا اجباری، اجتماعی یا شخصی»، «حجاب یا حیا»، «اولیت با حیا یا حجاب»، «اولویت در مبارزه با فساد یا نبرد با بی‌حجابی» از مسائل مطرح شده در این کرسی بود که توسط حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی، از مدرسان حوزه و دانشگاه ارائه و توسط اساتیدی از جمله ضیایی و محمودی نقد شد. دبیری این کرسی را حجت‌الاسلام مرادی از نهاد رهبری دانشگاه لرستان برعهده داشت.

این کرسی علمی ـ ترویجی که با مشارکت خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و صدا‌وسیمای لرستان برگزاری شد، در بستر فضای مجازی از طریق اسکای‌ روم نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha