نشست «مهندسی فرهنگی حجاب و عفاف» برگزار می‌شود
کد خبر: 4141269
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
به همت دانشگاه حضرت معصومه(س)

نشست «مهندسی فرهنگی حجاب و عفاف» برگزار می‌شود

نشست «مهندسی فرهنگی حجاب و عفاف» با هدف تمرکززدایی حکمرانی و توجه به ظرفیت‌های استانی به همت دانشگاه حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود. 

نشست «مهندسی فرهنگی حجاب و عفاف» در قمبه گزارش ایکنا از قم، نشست «مهندسی فرهنگی حجاب و عفاف» با هدف تمرکززدایی حکمرانی و توجه به ظرفیت‌های استانی به همت دانشگاه حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود. 

این نشست نخستین برنامه از سلسله نشست‌های تخصصی همایش «گفتمان‌سازی تأثیر حجاب بر سلامت زن، خانواده و جامعه» است. در این نشست اساتید و کارشناسانی مانند وحید نکونام، عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین بستان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، زهرا دلاوری پاریزی، مدرس جامعه‌الزهرا(س)، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم و حجت‌الاسلام و المسلمین علی اصغر گرجی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حضور یافته و به ایراد سخن می‌پردازند.

یادآور می‌شود، این نشست علمی، هشتم خردادماه سال جاری در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. فایل صوتی و تصویری نشست، پس‌از پایان، در سایت همایش به نشانی Hijan-Health.hmu.ac.ir در دسترس شرکت‌کنندگان در همایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha