گلایه مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری از بی‌مهری مسئولان
کد خبر: 4141831
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

گلایه مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری از بی‌مهری مسئولان

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری با ابراز گلایه از بی‌مهری مسئولان مازندران در زمان برپایی نمایشگاه گفت: تنها درخواست ما از مسئولان اطلاع‌رسانی گسترده و نیز مکان مناسب برای برپایی بود که متأسفانه در هر دو بخش، ضعیف و نامطلوب عمل شد.

فاطمه بشیری

به گزارش ایکنا از مازندران، فاطمه بشیری، مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری، 29 اردیبهشت در روز پایانی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دهمین نمایشگاه مد و لباس پوشاک ایرانی ـ اسلامی کشور با حضور برترین برندها و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه در ساری، امروز  پس از سه روز فعالیت به پایان کار خود رسید.

وی افزود: در این نمایشگاه از وجود 85 برند مطرح کشوری بهره بردیم که متأسفانه مورد بی‌مهری مسئولان مازندران قرار گرفتیم.

بشیری تصریح کرد: غرفه‌داران حاضر در این نمایشگاه از تولیدکنندگان ممتاز کشور بودند که هر یک دارای کارگاه‌های برزرگ و تولیدات گسترده‌ای در سطح کشور همراه با شعبه‌های متعددی هستند که عمدتاً در پی این بی‌مهری‌ها دیگر راغب به حضور در نمایشگاه‌های بعدی در استان مازندران نیستند.

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با محوریت حجاب و عفاف برگزار شد که متأسفانه دستگاه‌های ذی‌ربط هیچ‌گونه حمایتی از تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه نکردند که نارضایتی آنان را در پی داشت. علی‌رغم اینکه در 9 استان قبلی مورد استقبال، حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی قرار گرفتیم اما در این دوره شاهد هیچ‌گونه حمایتی از مسئولان مازندران نبودیم.

بشیری افزود: تمامی هزینه‌های چند 10 میلیونی اجرایی نمایشگاه‌ها توسط خود تولیدکنندگان تأمین می‌شود و تنها درخواست ما از مسئولان مازندران اطلاع‌رسانی گسترده و نیز مکان مناسب برای برپایی بود که متأسفانه در هر دو بخش، ضعیف و نامطلوب عمل شد.

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری ادامه داد: جدا از عدم جانمایی مطلوبی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شد، متأسفانه مکان برگزاری با توجه به گرمی هوا از کمترین امکانات و تهویه مناسب برخوردار بود. متأسفانه در انتهای بوستان ولایت، دو سالن در اختیار ما قرار داده شد که نه دارای بازدید مناسب، سرمایش لازم و نور کافی بود.

بشیری افزود: در روز نخست برپایی نمایشگاه در طی بازدید چند تن از مسئولان، مشکلات موجود را مطرح کردیم که به وعده‌های داده شده، عمل نشد. ما هیچ‌گونه حمایتی از مسئولان ندیدیم و حتی تلفن‌های آنان نیز به روی ما خاموش است و این رفتار در برابر این حرکت فرهنگی که نیازمند آن است که دیده شود، شایسته نیست.

وی مطرح کرد: خود بازدیدکنندگان مازندرانی نیز از انتخاب این مکان برای چنین نمایشگاه باکیفیتی ناراضی هستند و عنوان کرده‌اند که اطلاع‌رسانی بسیار ضعیف بوده و به طور تصادفی از آن باخبر شده‌اند.

گفتنی است که نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف از 27 الی 29 اردیبهشت با عرضه محصولات به قیمت تولید در ساری مرکز استان مازندران برپا شد.

انتهای پیام
captcha