شرکت در جشنواره «مسجد، پایگاه قرآن» در البرز تمدید شد
کد خبر: 4142300
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

شرکت در جشنواره «مسجد، پایگاه قرآن» در البرز تمدید شد

مدیر دارالقرآن سپاه البرز با اشاره به تمدید جشنواره «مسجد، پایگاه قرآن» تا پایان خردادماه گفت: این جشنواره ویژه مربیان قرآن به‌منظور شناسایی دارالقرآن‌های فعال در سطح کشور و انسجام‌بخشی به فعالیت آنها برگزار می‌شود.

علی گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تمدید جشنواره «مسجد، پایگاه قرآن» گفت: این جشنواره ویژه مربیان کلاس‌های قرآنی مساجد از اوایل فروردين توسط دارالقرآن بسیج مستضعفین به‌منظور شناسایی دارالقرآن‌های فعال در سطح کشور و انسجام‌بخشی به فعالیت آنها برگزار شده است که شرکت در آن تا پایان خردادماه تمدید شد.

وی درباره شرایط شرکت در این جشنواره افزود: مربیان قرآنی برای شرکت در این جشنواره، باید به پایگاه اینترنتی quranbsj.ir مراجعه کنند. دارا بودن مدرک معتبر تربیت مربی قرآن کریم، ثبت واحد قرآنی در سایت دارالقرآن بسیج و برگزاری کلاس آموزشی در مسجد محله از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است.

این مسئول بیان کرد: مدارک مورد تأیید مربیان برای ثبت‌نام واحد قرآنی مساجد شامل مدرک مربیگری تمامی رشته‌های روخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم از تمامی ارگان‌ها (سازمان تبلیغات، اوقاف، مؤسسات قرآنی، دانشگاه، آموزش و پرورش و... )، مدرک مربیگری کودکان و پیش‌دبستانی، مدیران دارای مجوز تأسیس خانه قرآن و مؤسسه قرآنی، معرفی و گواهی مربیگری از سپاه استان یا ناحیه مقاومت بسیج(در صورتی که فعال قرآنی بوده ولی مدرک مربیگری ندارد)، مدرک تخصصی حفظ کل و ۲۵ جزء (از سازمان تبلیغات و مؤسسات قرآنی)، گواهی پایان دوره آموزش تجوید سطح ۲، گواهی پایان دوره آموزش مفاهیم سطح ۳ به بالا، گواهی پایان دوره آموزش قرائت سطح ۵ به بالا و مدرک داوری رشته‌های مختلف قرآن است.

انتهای پیام
captcha