آغاز ثبت‌نام طرح «حفظ بلندمدت» در جامعةالقرآن خواهران همدان
کد خبر: 4143694
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

آغاز ثبت‌نام طرح «حفظ بلندمدت» در جامعةالقرآن خواهران همدان

مدیر جامعةالقرآن واحد خواهران همدان از آغاز ثبت‌نام طرح «حفظ بلندمدت» ویژه بانوان در این مرکز خبر داد.

کتایون قرآن کریمشهبازی، مدیر جامعةالقرآن واحد خواهران همدان‌، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه ثبت‌نام طرح ویژه حفظ بلندمدت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: در این طرح، حفظ قرآن به‌صورت موضوعی انجام می‌شود و توجه ویژه‌ای به تفسیر، ترجمه و مفهوم آیات وجود دارد، بر همین اساس حفظ قرآن به کندی انجام می‌شود که حتی ممکن است بیش از 10 سال طول بکشد.

وی تصریح کرد: این طرح همه ساله در جامعةالقرآن برگزار می‌شود و سال گذشته توانستیم ۶۰ نفر را در قالب سه کلاس 20 نفره پذیرش کنیم که امسال خوشبختانه با روند جذب بسیار خوبی رو‌به‌رو بودیم، به‌طوری که در سال جاری نیز سه کلاس 20 نفره تشکیل شده است.

مدیر جامعةالقرآن خواهران واحد همدان گفت: با توجه به اینکه این طرح در مدت طولانی انجام می‌شود، اغلب خانم‌های بازنشسته، کارمند و یا افرادی که فرصت کافی برای حفظ قرآن ندارند متقاضی آن هستند.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر از اساتید برجسته آموزش حفظ قرآن را بر عهده می‌گیرند، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره ۳۲۵۲۶۳۰۱ تماس بگیرند و یا به‌صورت حضوری به آدرس ابتدای خیابان تختی، پشت مسجد میرزاتقی، جنب پاساژ ترنج، مرکز جامعةالقرآن واحد خواهران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha