اجلاسیه شهدای آرادان برگزار می‌شود
کد خبر: 4144016
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

اجلاسیه شهدای آرادان برگزار می‌شود

امام جمعه آرادان از برگزاری اجلاسیه شهدای این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری این اجلاسیه‌ها نوعی جهاد تبیین است.

حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، شب گذشته، 6 خرداد در نشست برنامه‌ریزی اجلاسیه شهدای آرادان از برگزاری این اجلاسیه در مهرماه سال‌جاری با هدف گرامیداشت یاد شهدا خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری این اجلاسیه هماهنگی خوبی را در جلسات دارند اما باید طرح‌ها و برنامه‌های اجلاسیه نیز ارائه شود، اظهار کرد: هدف برگزاری این رویداد مهم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و آشناسازی جوانان با رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس و قدردانی از شهدا است.

امام جمعه آرادان ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی، مبلغان، بسیجیان و فعالان سیاسی و فرهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه اجلاسیه تلاش کنند که از هم اکنون در فضای حقیقی و مجازی، مردم به خصوص کودکان و نوجوانان و جوانان را باید با سیره و خصوصیات ارزشمند شهدا و رزمندگان اسلام آشنا کرد.

شریفی‌نیا برگزاری این اجلاسیه ها را نوعی جهاد تبیین برشمرد و افزود: در مقطعی که دشمنان و بدخواهان نظام همه ابزارهای موجود را برای نابودی ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی همانند عفاف و حجاب و روحیه ایثار و فداکاری و شهادت‌طلبی به کار گرفته‌اند برگزاری این برنامه‌ها سد محکمی در برابر این تهاجم است.

به گفته وی برگزاری جشن‌های میلاد ائمه معصومان(ع) و اجلاسیه شهدا با رویکرد فرهنگی و هنری و شیوه‌های جذاب می‌تواند در گستره وسیعی توطئه‌ها و تخریب‌های دشمنان به ویژه در اذعان جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی را خنثی کند.

انتهای پیام
captcha