آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه دارالاشراق سنندج
کد خبر: 4145301
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه دارالاشراق سنندج

مدير مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و فراغت جوانان و نوجوانان گفت: ثبت‌نام دوره‌های مختلف قرآنی در این مؤسسه آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های مختلف قرآنی در مؤسسه دارالاشراق شهرستان سنندج

شهلا امينی، مدير مؤسسه قرآنی دارالاشراق شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ايكنا از كردستان با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و فراغت جوانان و نوجوانان و آغاز ثبت‌نام دوره‌های مختلف قرآنی در این مؤسسه گفت: دوره‌های مختلف قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، تجويد، آموزش مفاهيم قرآن كريم در طول سال در سطح استان برگزار می‌شود که در فصل تابستان با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان به‌صورت ویژه‌تری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی قرآن در رده‌های سنی مختلف در سطح این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود و تمامی علاقه‌مندان به يادگيری قرآن كريم می‌توانند در اين دوره‌ها شركت كنند، افزود: اين دوره‌های قرآنی به‌منظور كشف استعدادها و نخبگان، ايجاد فضای مناسب جهت پرورش و رشد آنان و زمینه‌سازی و ايجاد زمينه‌های مناسب برای تربيت نيروی انسانی متخصص مورد نياز شهرستان برگزار می‌شود.

مدير مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج با اشاره به اینکه دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» از دوره‌های تخصصی ابلاغی سازمان دارالقرآن کریم طی سال گذشته در این مؤسسه برگزار شد، گفت: این مؤسسه قرآنی مجری اجرای این طرح قرآنی بوده است و استقبال از این طرح بسیار مطلوب بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های حفظ مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج بیان کرد: طرح حفظ تخصصی قرآن ویژه فصل تابستان در سطح مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج برگزار خواهد شد.

امینی با اشاره به استقبال کودکان و خانواده آن‌ها از اجرای این طرح قرآنی یادآور شد: کلاس‌های حفظ قرآن در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که مقطع کودکان به دو بخش سه سال تا سوم ابتدایی و سوم ابتدایی تا آخر متوسطه تقسیم‌بندی شده است.

انتهای پیام
captcha