رئیس جهاددانشگاهی قم با آیت‌الله کعبی دیدار کرد
کد خبر: 4146939
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

رئیس جهاددانشگاهی قم با آیت‌الله کعبی دیدار کرد

محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی قم به همراه جمعی از دست‌اندرکاران چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با آیت‌الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

دیدار آیت‌الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری و محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی قمبه گزارش ایکنا از قم، محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی استان قم به‌ همراه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم و جمعی از دست‌اندرکاران جشنواره ملی مهدویت شنبه، 20 خردادماه با آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار طی سخنانی گفت: نام، یاد و معرفت به امام زمان(عج) دل‌ها را نورانی می‌کند که این نور باعث ایجاد حرکت و امید و الهام‌بخش انجام اقدامات بزرگ است. مقام معظم رهبری نیز در این راستا معتقد بودند ایمان و امید در سایه انتظار برای فرج محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جشنواره ملی مهدویت یک جشنواره مهم است، اظهار کرد: از دست‌اندرکاران این جشنواره تقدیر می‌کنم زیرا در اختتامیه جشنواره شاهد حضور پرشور دانشجویان و فرهیختگان بودیم که می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چنین برنامه‌هایی مانند جشنواره ملی مهدویت باید هر ساله ادامه داشته باشد و گسترش یابد، بیان کرد: علم و ایمان باید در کنار یکدیگر باشند زیرا علم بدون ایمان جنایت و ایمان بدون علم عقب‌ماندگی است.

در این دیدار محمد حیدری، رئیس جهاد‌دانشگاهی استان قم نیز اظهار کرد: جهاددانشگاهی همواره با استفاده از نیروهای با ایمان در عرصه‌های علمی گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت سالگرد درگذشت کاظمی آشتیانی در نظر داریم کنگره‌ای برای بزرگداشت وی و بررسی مسائل علمی و حقوقی درمان ناباروری برگزار کنیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بارگذاری این کنگره پژوهشگاه رویان نیز در کنار ما خواهد بود.

انتهای پیام
captcha