برگزاری کلاس تقویتی دانش‌آموزان قزوینی برای دانش‌آموزان محروم خوی
کد خبر: 4147394
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

برگزاری کلاس تقویتی دانش‌آموزان قزوینی برای دانش‌آموزان محروم خوی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی جهادی؛ گفت: اولین اعزام دانش‌آموزان چهارم تیر به شهرستان خوی برای رنگ‌آمیزی و مرمت مدارس محروم این منطقه و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان محروم خوی انجام خواهد شد. 

دانش‌آموزان

به گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین، در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که ۲۲ خرداد در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هدف کاهش هزینه‌های کلاس‌های تابستانه و استقبال بیشتر اقشار مختلف جامعه با همراهی اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش‌آموزان و تخفیف ۳۰ درصدی برای اولیا در جهت استفاده از اماکن ورزشی سپاه در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: متأسفانه همت مسئولان قزوین در برگزاری اردوی راهیان نور بسیار کم بود و از ۲۳۵ هزار دانش‌آموز قزوینی توانستیم فقط ۱۰۰۰ دانش‌آموز را به اردوی راهیان نور اعزام کنیم که در این خصوص باید مسئولین دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند. 

رسولی‌فر بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای دانش‌آموزی داخل و خارج از استان از دیگر برنامه‌های ما است؛ اولین اعزام نیز چهارم تیر به شهرستان خوی برای رنگ‌آمیزی و مرمت مدارس محروم این منطقه و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان محروم خوی انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: به طور کلی ۱۴۸ گروه جهادی در قزوین داوطلب هستند که چهار گروه از آن‌ها به مدت ۶ روز در شهرستان خوی و ۱۴۴ گروه‌ جهادی نیز در نقاط مختلف استان قزوین خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

این مسئول در پایان گفت: راه‌اندازی پاتوق‌های دخترانه در مراکز آموزشی و پارک‌ها با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات و معرفی دستاوردهای جمهوری‌اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، ورزشی، پزشکی و صنعتی در قالب پویش ایران‌ قوی از دیگر برنامه‌های ماست. 

انتهای پیام
captcha