31 مؤسسه قرآنی البرز تجلیل شدند
کد خبر: 4147750
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

31 مؤسسه قرآنی البرز تجلیل شدند

31 مؤسسه و تشکل قرآنی تحت نظارت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز طی مراسمی، صبح امروز، 24 خردادماه در این اداره‌کل تجلیل شدند.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مراسم تجلیل از 31 مؤسسه و تشکل قرآنی تحت نظارت اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز صبح امروز، 24 خردادماه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در جریان این مراسم اظهار کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا اکثر فعالیت‌های قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی دنبال می‌شد و بعد از آن هم تا مدتی مردم به‌دلیل ترس از فراگیری دوباره کرونا از حضور در تجمع‌ها و برنامه‌ها استقبال نمی‌کردند، لذا امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت.

وی افزود: خوشبختانه امروز بعد از پایان این فرازونشیب‌ها شرایط برای برگزاری این مراسم به‌وجود آمد و از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی تجلیل به عمل آمد.

این مسئول بررسی مشکلات مؤسسات قرآنی و ارائه پیشنهادات و انتقادات مدیران برای بهبود عملکرد این مراکز را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و گفت: خوشبختانه البرز پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی دارد و ترویج بیش از پیش کارهای قرآنی در استان نیازمند هم‌افزایی بیشتر فعالان قرآنی است. با توجه به اینکه اکثر مؤسسات قرآنی، تشکل‌های مردمی و خصوصی هستند راحت‌تر می‌توانند نسبت به جذب اعتبار از ادارات و دستگاه‌های دولتی اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان گفت: اگر ظرفیت مؤسسات قرآنی به‌درستی فعال شود بسیاری از برنامه‌ها می‌تواند توسط این مراکز پیگیری و دنبال شود. به‌عنوان مثال در حال حاضر برای اجرای طرح مهرواره محله همدل در استان از مؤسسات قرآنی هم دعوت شده است با همکاری‌های لازم مروج فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی باشند.

انتهای پیام
captcha