آغاز کلاس‌های قرآنی مؤسسه «خورشید بی‌نشان» در همدان
کد خبر: 4148532
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

آغاز کلاس‌های قرآنی مؤسسه «خورشید بی‌نشان» در همدان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و هنری در مؤسسه فرهنگی و قرآنی خورشید بی‌نشان خبر داد.

کلاس‌های قرآنی موسسهمقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان‌، با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی در مؤسسه قرآنی «خورشید بی‌نشان» وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد: این مؤسسه در ایام تابستان اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، مشاوره خانواده، هنری، ورزشی، علمی آموزشی، هنرهای تجسمی و پیش‌دبستانی قرآنی کرده است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این مؤسسه شامل انواع کلاس‌های قرآنی حفظ، قرائت، مفاهیم، نهج‌البلاغه،  احکام و مهدویت است که به‌صورت تخصصی همراه با اعطای مدرک برگزار می‌شود. همچنین مشاوره‌های خانوادگی در زمینه تربیت فرزند، همسرداری، یادگیری ارتباط مؤثر و مشاوره‌های فردی در این موسسه ارائه می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: در پیش‌دبستانی قرآنی این مؤسسه آموزش‌ها همراه با نقاشی، بازی و خلاقیت ارائه می‌شود. برنامه‌های ارائه شده در حوزه هنری و ورزشی نیز شامل نقاشی بر روی سفال، خوشنویسی، چرم‌دوزی، خیاطی، عروسک‌بافی، سفره‌آرایی، مزاج‌شناسی، شطرنج، دارت و... است.

وی با بیان اینکه استفاده از برنامه‌های این مؤسسه برای عموم آزاد است، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند همه روزه در نوبت صبح به آدرس بلوار کاشانی، ابتدای کوچه جلالی، ساختمان پایگاه شهید ابوالفتحی و یا به آیدی vahediB@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha