نیاز مخاطب در مباحث فرهنگی سنجیده شود
کد خبر: 4148585
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

نیاز مخاطب در مباحث فرهنگی سنجیده شود

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی گفت: با توجه به شرایط جدید حاکم بر زمانه باید مخاطب شناخته و نیازش در مباحث فرهنگی سنجیده و برای ذائقه‌ او توشه فرهنگی مناسب تهیه کرد.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 28 خردادماه در دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تقدیر از فعالیت خوب اعضا در مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: سازمان تبلیغات در رویکرد جدید خود فعالیت‌های خلاقانه، راهبردی و مردم‌محور را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جدید حاکم بر زمانه باید مخاطب شناخته و نیازش در مباحث فرهنگی سنجیده شود و برای ذائقه‌ او توشه فرهنگی مناسب تهیه کرد. امیدوارم با ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم، باید به سمت هم‌افزایی و کار گروهی برویم، چراکه برکت مضاعفی را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت اجتماعی هیئت‌های مذهبی در سازمان تبلیغات اسلامی و اینکه هیئت‌ها می‌توانند هرکدام یک مراسم محوری داشته باشند و نشاط اجتماعی را افزایش دهند، گفت: برنامه‌ای برای هیئت‌های مذهبی استان داریم که هیئت‌ها خود را محدود به ایام محرم نکنند و ظرفیت هیئت را فراتر از محرم و ایام خاص گسترش دهند.

سالاری با بیان اینکه امیدواریم با اجرای برنامه‌های خلاقانه در کنار برنامه‌های معمول بتوانیم آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر را در جامعه کمتر کنیم، افزود: اکنون در شرایطی هستیم که دشمن از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند، لذا باید بسیار هوشیار بوده، آسیب‌ها را شناسایی و از همه ظرفیت‌ها برای مقابله استفاده کنیم.

یادآور می‌شود، در ابتدای این جلسه حکم حجت‌الاسلام سالاری به‌عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی که از طرف استاندار خراسان‌جنوبی صادر شده بود به وی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha