آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مؤسسه آیات هدایت قم
کد خبر: 4148824
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مؤسسه آیات هدایت قم

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت قم در ترم تابستان 1402 از دختران اول تا ششم ابتدایی در رده سنی ۷ تا 14 ساله ثبت‌نام می‌کند، شروع کلاس‌ها از ابتدای تیرماه است.

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مؤسسه آیات هدایت قمبه گزارش ایکنا از قم، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت قم در ترم تابستان 1402 از دختران اول تا ششم ابتدایی در رده سنی ۷ تا 14 ساله ثبت‌نام می‌کند، شروع کلاس‌ها از ابتدای تیرماه است.

این کلاس‌ها شامل حفظ قرآن کریم، کلاس‌های مهارتی، آموزش آشپزی، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش احکام نوجوانان، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش گلدوزی، آموزش نقاشی، آموزش خط، آموزش نقاشی روی شیشه و سفال، آموزش ربان‌دوزی و کلاس‌های متنوع دیگر همراه با برنامه‌های شاد و جذاب است.

همچنین برگزاری اردو و مسابقات نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در فصل تابستان پیش‌روست. این کلاس‌ها همه روزه از شنبه تا چهارشنبه برگزار می‌شود.

علاوه بر کلاس‌های ذکر شده، دوره طرح حفظ قرآن کریم ویژه دختران و بانوان 16 تا 50 ساله نیز از دیگر ویژه برنامه‌های مؤسسه آیات هدایت در ترم تابستان است. این طرح‌ها شامل طرح یک ساله از شنبه تا چهارشنبه هر روز سه ساعت؛ طرح دو ساله، چهار روز درهفته روزی دو ونیم ساعت؛ طرح سه ساله، سه روز در هفته روزی دو ساعت و کلاس‌های تثبیت و کلاس‌های تفسیر می‌باشد.

روند حفظ در این طرح کاملاً در مؤسسه برگزار می‌شود و فقط در منزل نیاز به مرور است، همچنین کلاس آموزشی و نگهداری کودکان همراه مادر در این طرح برپا است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های 02537727299 و  02537727251 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha