برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر
کد خبر: 4149596
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر

مدیر اداره تیبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی 18 برنامه محوری در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

  تجدید بیعت شبکه تبلیغی ملایر با آرمان های شهدا / برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، امروز اول تیرماه همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی شبکه تبلیغی شهرستان ملایر با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر و  قبور علمای برجسته شهرستان مرحوم آیت الله شاهولد مرحوم آیت الله گنبدی با آرمان‌های شهدا و ادامه مسیر شهدا و علمای دین تجدید بیعت کردند.

دیدار و گفت‌وگو با تعدادی از بازاریان به مناسبت همزمانی روز اصناف و سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و تجلیل از پنج نفر از بازاریان ملایر همکاری کننده با شبکه تبلیغی شهرستان از برنامه های بعدی اولین روز از هفته تبلیغ و  اطلاع رسانی در ملایر بود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تیبلیغات اسلامی ملایر در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی 18 برنامه محوری در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است، اظهار کرد: تجدید بیعت با شهدا و علما، دیدار با اصناف و بازاریان از برنامه‌های اولین روز  هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در شهرستان ملایر بود.

وی به حضور شبکه تبلیغی ملایر در نماز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه در دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور شبکه تبلیغی شهرستان در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه نمایشگاه دستاوردها و عملکرد فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حاشیه نماز جمعه برپا می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نماز جمعه توسط شبکه تبلیغ و غرفه پاسخگویی به سوالات را نیز در حاشیه مراسم نماز جمعه خواهیم داشت.

وی به دیدار با خانواده‌های معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانوده‌ها در این هفته اشاره کرد و گفت: همچنین دیداری نیز با امام جمعه و فرماندار ملایر و ارائه گزارشی از عملکرد این اداره خواهیم داشت.

نجفی محتوا سازی در فضای مجازی متناسب با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی،  نشست خبری با اصحاب رسانه ، جلسه همفکری و هم اندیشی با بانوان با استفاده از نظرات سازنده بانوان برای پیشیبرد اهداف در این حوزه را از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در هفته تبلیغ  اطلاع رسانی دانست و گفت:  برگزاری برنامه های قرآنی توسط واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در اداره و موسسات و خانه های قرآن و... نیز از دیگر برنامه های این هفته در ملایر است.

انتهای پیام
captcha