پیاده‌روی بزرگ عید غدیر در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4150953
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

پیاده‌روی بزرگ عید غدیر در اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پیاده‌روی بزرگ عید سعید غدیر خم با هدف نشان دادن پیوند بین رسالت و امامت، ۱۶ تیرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

رئوف موسوی معاون فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اردبیل، رئوف موسوی، معاون فرهنگی اداره ارشاد اردبیل، هفتم تیرماه، در نشست ستاد اجرایی غدیر، عید غدیرخم را نشان اتحاد بین رسالت و امامت دانست و اظهار کرد: غدیر روز یأس و ناامیدی کافران از دین الهی است، زیرا اسلام زمانی به تکامل می‌رسد و ابعاد وجودی خود را به نمایش می‌گذارد که متصل به امامت و ولایت کسانی باشد که از سرچشمه علم پیامبر اسلام(ص) سیراب گشته و با اتکاء به پشتوانه الهی به بیان محکمات و متشابهات قرآن و احکام خدا پرداخته و در مشکلات جامعه مردم را به راه صحیح و مورد رضایت خدا هدایت نمایند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور معرفی بیشتر فرهنگ غدیر، پیاده‌روی بزرگ عید سعید غدیرخم با همراهی خانواده‌های اردبیلی روز ۱۶ تیرماه مصادف با ۱۸ ذی‌الحجه از چهار مسیر کارشناسان(ملاباشی)، امام‌زاده عبدالعزیز نیار، یادمان شهدای گمنام(شورابیل) و امامزاده سیدصدرالدین به‌سمت شهیدگاه(محوطه شیخ صفی‌الدین اردبیلی) برگزار خواهد شد. موسوی از تمام خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای استان خواست با حضور پرشور در مسیر‌های اعلام شده نسبت به پوشش خبری این پیاده‌روی اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به خبرنگارانی که بهترین پوشش خبری در حوزه خبر، عکس و اطلاع‌رسانی داشته باشند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha