محصولات جهاددانشگاهی لرستان نیاز به برندسازی دارند
کد خبر: 4151199
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
سرپرست جهاددانشگاهی لرستان:

محصولات جهاددانشگاهی لرستان نیاز به برندسازی دارند

فرهاد فرامرزیان با اشاره به اینکه برندسازی محصولات مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی و گلخانه این واحد در دستور کار قرار گرفته است، گفت: برندسازی محصولات علاوه بر ایجاد ارزش افزوده از خام‌فروشی محصولات جلوگیری می‌کند.

فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان، چهارشنبه، هفتم تیرماه در جریان بازدید از مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی جهاددانشگاهی لرستان، اظهار کرد: این مرکز با انجام فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی می‌تواند علاوه بر ارتقای کیفی و کمی محصولات به برندسازی محصولات کشاورزی استان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی و گلخانه جهاددانشگاهی لرستان دارای برخی مشکلات زیرساختی از قبیل کمبود آب، سیستم سرمایشی و برخی تجهیزات مکانیزه هسنتد که در اسرع وقت به این مشکلات رسیدگی می‌شود، افزود: این مراکز با داشتن نیروهای متخصص می‌توانند سبب ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار شوند.

فرامرزیان با اشاره به اینکه تاکنون به برندسازی محصولات مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی جهاددانشگاهی لرستان کمتر توجه شده است، اضافه کرد: برندسازی، بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات جهاددانشگاهی لرستان در دستور کار قرار دارد کمااینکه برخی واحدهای استانی جهاددانشگاهی با ورود به بحث برندسازی محصولات کشاورزی توانسته‌اند بسیار موفق عمل کنند.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان بازاریابی و تشکیل شبکه فروش را لازمه و حلقه مفقوده معرفی محصولات کشاورزی و تولیدات شرکت‌های دانش‌‌بنیان جهاددانشگاهی لرستان برشمرد و گفت: کشاورزی مزیت نسبی استان است که جهاددانشگاهی می‌تواند در این راستا با کار جهادی و تخصص، اقدامات ارزشمند و اثرگذاری انجام دهد.

انتهای پیام
captcha