تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4151291
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی:

تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای جهاددانشگاهی است

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی تحول را یکی از اصلی‌ترین نیازهای امروز دانست و گفت: توفیق جهاددانشگاهی و حوزه معاونت آموزشی، پرداختن به مأموریت‌های اصلی آن خواهد بود.

محمدمحسن غفوریان نادرنژاد معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، محمدمحسن غفوریان نادرنژاد در دومین روز پنجاهمین گردهمایی سراسری معاونان آموزش و کارآفرینی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی در اصفهان اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت جهاددانشگاهی، این جمع‌بندی وجود دارد که تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای ماست که اگرچه همیشه موضوعیت داشته، اما امروز بیش از هر زمانی اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه رویکردهای گوناگونی به تحول می‌توان داشت، گفت: جهاددانشگاهی ماهیت و ریشه‌هایی دارد که به زمینه‌های اصلی پیدایش آن برمی‌گردد و آن چیزی نیست جز انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی افزود: به تعبیر دکتر شریعتی، گاهی بازگشت به خویشتن از ضروری‌ترین رویکردها و برنامه‌هاست. برای جهاددانشگاهی و حوزه معاونت آموزشی هم اگر توفیقی متصور باشد، اتفاقی نخواهد افتاد، مگر با بازگشت به خویشتن و پرداختن به مأموریت‌های اصلی.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت آموزشی باید مزیتی نسبت به سایر واحد‌های آموزشی داشته باشیم، گفت: مأموریت ما فقط مهارت‌آموزی نیست و مأموریت دیگرمان، تربیت انسان‌های متعهد و خلاق است که ویژگی‌هایی غیر از افزایش دانش و بینش طلب می‌کند.

غفوریان نادرنژاد با تأکید بر اینکه کارهایی از جنس فرهنگی و پرورشی هم باید به کارهای آموزشی جهاددانشگاهی اضافه شود، بیان کرد: امیدوارم در این دوره برای تبدیل این ایده به برنامه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در سال‌های گذشته، با نوعی خلأ در حوزه ستادی مواجه بوده‌ایم و آن اینکه درگیر کار اجرایی بوده و کمتر به خلاقیت و پیشتازی که از جهاددانشگاهی انتظار می‌رفت پرداخته‌ایم، یادآور شد: به‌عنوان یکی از اولویت‌ها، جمعی از افراد باتجربه و علاقه‌مند برای نقد خلاق و نوآوری را گردهم خواهیم آورد، همه ایده‌های خوب را به برنامه تبدیل می‌کنیم و کارها را با کیفیت بهتر پیش خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha