هم‌افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می‌شود
کد خبر: 4151713
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

هم‌افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می‌شود

سرپرست جهاد دانشگاهی استان لرستان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهاد‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها، گفت: هم‌افزایی نهادها و دانشگاه‌ها سبب ارتقای تاثیرگذاری و جریان‌سازی آنان در جامعه می‌شود.

هم‌افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می‌شودبه گزارش ايکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان لرستان، امروز، دهم تیر‌ماه در دیدار با مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان که به ‌همراه مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی برآمده از بطن انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری مولود انقلاب است.

وی یکی از مؤلفه‌های راهبردی جهاد دانشگاهی را تعامل با نهادهای فرهنگی و دانشگاه‌ها برشمرد و با بیان اینکه جهاد دانشگاهی هرگز از دانشگاه جدا نیست، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فرهنگی، پژوهشی، افکارسنجی، رسانه‌‌ای و آموزشی جهاد دانشگاهی استان در خدمت توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

فرامرزیان با بیان اینکه توسعه و هم‌افزایی نهادهای فرهنگی و دانشگاه‌ها سبب ارتقای سطح تأثیرگذاری و جریان‌سازی آنان در جامعه می‌شود، تصریح کرد: مرکز ناباروری در استان لرستان توانسته است با پذیرش بیش از ۶ هزار بیمار در جهت کمک به افزایش جمعیت و منویات مقام معظم رهبری در این راستا قدم بردارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان لرستان با اشاره به اینکه بخش رسانه‌ای جهاددانشگاهی لرستان متشکل از خبرگزاری دانشجویان ایران و خبرگزاری قرآنی در جهت انعکاس فعالیت‌های دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور پررنگ‌تری خواهد داشت، اضافه کرد: دفتر مطالعات فرهنگی، سازمان دانشجویان و انتشارات جهاد دانشگاهی در راستای فعالیت‌های اجتماعی و پژوهش‌محور ظرفیتی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha