عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی سرپرست دفتر علوم انسانی جهاددانشگاهی شد
کد خبر: 4153653
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی سرپرست دفتر علوم انسانی جهاددانشگاهی شد

مهدی مبارکی، عضو هیئت علمی گروه پژوهشی توسعه اجتماعی جهاددانشگاهی در استان مرکزی به عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد.

مهدی مبارکی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، طی حکمی یعقوب فتح‌الهی، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، مهدی مبارکی، عضو هیئت علمی گروه پژوهشی توسعه اجتماعی جهاددانشگاهی در استان مرکزی را به عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

در حکم آمده است:

امید است با عنایات خداوند متعال و همکاری جهادگران جهاددانشگاهی در انجام امور محوله و ارتقای سطح کمی و کیفی این دفتر موفق و مؤید باشید.

انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با دیگر حوزه‌های تخصصی، واحدها، سازمان‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها نسبت به موارد زیر کوشا باشید.

1ـ مدیریت و نظارت بر فرآیند ساختارهای پژوهش و فناوری در حوزه تخصصی
2- بررسی و تصویب شبکه برنامه گروه‌های پژوهشی بر اساس ضوابط و مقررات
3- نظارت و ارزیابی عملکرد ساختارهای پژوهش و فناوری و تصمیم سازی در خصوص انحلال یا ادغام آن‌ها در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌های جهاددانشگاهی
4- مدیریت و راهبری نیازسنجی و پروژه یابی پژوهش و فناوری در حوزه تخصصی
5- برنامه‌ریزی در خصوص توسعه و تقویت شبکه ارتباطات تخصصی پژوهش و فناوری با مخاطبین حقیقی و حقوقی در حوزه تخصصی

یادآور می‌شود، مهدی مبارکی دکترای جامعه‌شناسی فرهنگی، علوم و تحقیقات تهران است و عضویت در هیئت علمی گروه پژوهشی توسعه اجتماعی جهاددانشگاهی در استان مرکزی را در کارنامه فعالیتی خود دارد. همچنین وی دارای 15 عنوان کتاب و مقاله بوده و در 23 طرح و پروژه حضور داشته است.

انتهای پیام
captcha