مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ایلام به‌عنوان مجمع برتر کشور معرفی شد
کد خبر: 4154096
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ایلام به‌عنوان مجمع برتر کشور معرفی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در ارزیابی عملکرد مجامع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی که توسط سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور صورت می‌گیرد، مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان ایلام به‌عنوان مجمع برتر کشور معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نجفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلامبه گزارش ایکنا از استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نجفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد سال گذشته و سه ماهه اول سال ١۴٠٢ مجامع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی کشور، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان ایلام توسط سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور به‌عنوان مجمع برتر کشور انتخاب شد.

وی توانمندسازی، سامان‌دهی و حمایت از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان را از عوامل مؤثر در کسب این موفقیت ذکر کرد و افزود: استان ایلام دارای 40 کانون فرهنگی و تبلیغی فعال است که با محوریت مساجد و حسینیه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نجفی گفت: رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان ایلام دبیر منطقه ۴ مجمع ملی کشور را که شامل پهنه غرب کشور متشکل از استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان است نیز برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha