خيران سفره احسان خود را برای مستمندان پهن كنند
کد خبر: 4154261
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
امام جمعه جعفرآباد مغان:

خيران سفره احسان خود را برای مستمندان پهن كنند

امام جمعه شهر جعفرآباد گفت: خيران بی‌تمنا و خيرخواهانه سفره احسان و اطعام خود را برای مستمندان پهن كرده و از بركات اين موهبت و امر خداپسندانه بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام ياسر باقري، امام جمعه شهر جعفرآبادبه گزارش ایکنا، به نقل از كميته امداد اردبیل، حجت‌الاسلام ياسر باقري، امام جمعه شهر جعفرآباد، 19 تیر ماه در نشست با رئيس كميته امداد بيله‌سوار اظهار كرد: خدماتي كه به فقرا و نيازمندان انجام مي‌شود بايد در نهايت حفظ عزت نفس و كرامت آنها انجام گيرد. وي از خيران خواست تا در كنار كميته امداد با رغبت و انگيزه الهي به سراغ خانواده‌ها رفته و احسانات خود را به سمت نيازمندان سوق دهند.

باقري به فعاليت‌هاي مناسب كميته امداد در قالب طرح قربان تا غدير اشاره كرد و گفت: در اين اعياد مبارك شاهد برپايي سفره‌هاي احسان، توزيع بسته‌هاي غذايي و همچنين نذر قرباني بوديم كه همه اين اقدامات و فعاليت‌ها در مسير حمايت و پشتيباني از مستضعفان و مستمندان واقعي انجام شد.

امام جمعه جعفرآباد بزرگترين ويژگي انقلاب اسلامي را توجه به محرومان و اقشار آسيب‌پذير اعلام كرد و گفت: اين قشر همواره پاي انقلاب ايستاده و سعي كرده تا با حفظ ارزش‌هاي ديني و اسلامي مدافع اين نهضت عظيم باشد.
وي با تجليل از تدبير شايسته امام راحل(ره) در بنيانگذاري نهاد پر بركت كميته امداد گفت: مسئولان و مديران اين مجموعه متواضعانه و در عين حفظ عزت نفس و كرامت فقرا و نيازمندان سعي كردند تا وظيفه خطير كمك به آنها را انجام داده و به محروميت‌زدايي از اين اقشار كمك كنند.

باقري بيان كرد: انتظار مي‌ررود اين نهاد انقلابي بيشتر از وضعيت فعلي به ياري مددجويان در مناطق روستايي و بخش جعفرآباد كمك كرده و با در نظر گرفتن شرايط خشك‌سالي و تنگناي اقتصادي، اقشار نيازمند را كمك و مساعدت كنند.

انتهای پیام
captcha