دشمن درصدد گرفتن هویت مادری و همسری از زنان جامعه است
کد خبر: 4154888
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دشمن درصدد گرفتن هویت مادری و همسری از زنان جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دشمن به دنبال این است که هویت مادری و همسری را از زنان جامعه ما بگیرند و اگر هویت گرفته شد، ساختاری که برای تربیت و رشد فرزند شکل گرفته از بین می رود و جامعه به رشد و پویائی نمی رسد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: ضرورت عفیف بودن زن، به فلسفه عفاف و حجاب برمی گردد و خداوند متعال نعمت زیبایی را به زن بخشیده است و هدف خلقت هم همین بوده و هر چه این زیبایی ها همگانی نمایان شود، حقیقت وجودی زن دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است که نگاه جامعه به زن تغییر پیدا کند و زنان را تبدیل به موجودی برای شهوت‌رانی و لذائذ مردان کنند به گونه‌ای که هویت زنانگی گرفته و تبدیل به مرد شود.

حجت‌الاسلام حقانی تصریح کرد: بی‌شک دشمن به دنبال این است که هویت مادری و همسری را از زنان جامعه ما بگیرند و طبیعتاً اگر هویت مادری و همسری گرفته شد، ساختاری که برای تربیت و رشد فرزند شکل گرفته از بین می‍رود و جامعه به رشد و پویائی نمی‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی بر تربیت فرزند دارند عنوان کرد: اگر زن دچار عدم تعهد به بنیان خانواده شد و اگر فضای تربیتی فرزند از بین رفت، بنیان خانواده از هم متلاشی و متزلزل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند، تصریح کرد: وقتی در یک کشور قانونی وضع می‌شود، همه باید تبعیت کنند و اگر قانون زیرپا گذاشته شود، تبعاتی برای نظام خانواده و کشور بوجود خواهد آمد و یقیناً مسئله حجاب در کشور ایران به عنوان یک قانون تلقی شده و باید اجرا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی تصریح کرد: تمام ارگان‌ها از قبیل نیروی انتظامی، قوه مجریه، قوه قضاییه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها در حوزه کاری خود باید به روش‌های مختلف در راستای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: باید اینگونه احساس شود که دخترانی که بدحجاب یا بی‌حجاب هستند جزء جامعه ما و دختران مسلمان این سرزمین هستند اما به دلائلی دچار مسئله بی‌حجابی شدند و باید با معاشرت، گفتمان سازی و گفتگو کردن این مسئله حل شود.

وی اضافه کرد: امروزه رعایت عفاف و حجاب، جزء غدغه هز خانواده متدین ایرانی است و مردم انتظار دارند تا بی حجابی که دشمنان نظام برای فروپاشی بنیان خانواده طراحی و پیاده سازی کردند و درصددند تا نظام و انقلاب ما را به چالش بکشند، با تلاش مسئولان و فرهنگسازی و برنامه‌های موثر، کاربردی و عملیاتی در این زمینه خنثی شود.

حجت‌الاسلام حقانی عنوان کرد: کسانی که دغدغه‌مند به این انقلاب و نظام هستند بایستی حضور خود را در اجتماع پررنگ‌تر کنند، با دختران بدحجاب، ادبیات، زبان و کلام شیرین و خوبی همچون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی داشته باشند و شهید سرافراز ما وقتی در مواجه با دختران بی حجاب قرار می‌گرفت آنان را «دخترم» خطاب می‌کرد.

انتهای پیام
captcha