راهیابی 24 خوزستانی به فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور
کد خبر: 4157212
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

راهیابی 24 خوزستانی به فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور

24 دانش‌آموز دختر و پسر از استان خوزستان پس از داوری در مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به مرحله نهایی راه یافتند.

راهیابی 24 خوزستانی به فینال مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: 24 دانش‌آموز دختر و پسر از استان خوزستان پس از داوری در مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: در داوری مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور از 18 دانش‌آموز پسر 14 نفر و 10 دانش‌آموز دختر به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافتند.

بلاسم گفت: مرحله نهایی این مسابقات در بخش آوایی در گروه پسران 15 تا 17 مردادماه و در گروه دختران 19 تا 21 مردادماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد:‌ کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان دختر و پسر از ۴ تیرماه و در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، مداحی پسران، دعاخوانی دختران، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha