شرکت بیش از 3 هزار مددجوی البرزی در طرح «تابستانه مهارت» کمیته امداد
کد خبر: 4157588
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

شرکت بیش از 3 هزار مددجوی البرزی در طرح «تابستانه مهارت» کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت این نهاد حمایتی گفت: سه هزار و 200 نفر از جوانان و نوجوانان مددجویان این نهاد، تابستان امسال در طرح «تابستانه مهارت» شرکت دارند.

اوقات فراغت

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز  در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت این نهاد حمایتی گفت: سه هزار و 200 نفر از جوانان و نوجوانان مددجویان این نهاد، تابستان امسال در طرح «تابستانه مهارت» مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت تابستانه نوجوانان و جوانان تحت حمایت کمیته امداد در استان همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است، افزود: برنامه‌ها و طرح‌های اوقات فراغت کمیته امداد البرز با محوریت مهارت‌آموزی تا نیمه دوم شهریورماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اهداف برگزاری طرح‌های اوقات فراغت گفت: توجه به ارتقای هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، بهره‌مندی از الگوهای نوین گذراندن اوقات فراغت به‌صورت خلاقانه، فعال و جمعی، افزایش نشاط و مسئولیت‌پذیری در جوانان با هدف تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت همه جانبه جوانان در زندگی اجتماعی از اهداف برنامه‌های تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌ها به‌صورت عملیاتی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی، اعزام مددجویان به مشهد مقدس و استفاده از ظرفیت خیران برای اعزام 300 نفر به مشهد مقدس در قالب اردوی شوق زیارت در برنامه است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در سه بخش قرآنی شامل آوایی، هنری و حفظ و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دستگاه‌های مختلف از جمله برنامه‌های عملیاتی تعیین شده است.

انتهای پیام
captcha