جلسه مصاحبه متقاضیان تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4158852
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

جلسه مصاحبه متقاضیان تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در لرستان برگزار شد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جلسه کمیته مصاحبه تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جدید با حضور اعضای چهار مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت استان خبر داد.

محمد لروند، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانمحمد لروند، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از برگزاری جلسه کمیته مصاحبه تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت لرستان با حضور اعضای چهار مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خبر داد.

وی ادامه داد: این کمیته امروز، هفتم مردادماه برای بررسی درخواست تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در دو شهرستان ازنا و سلسله در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شده است.

لروند با اشاره به حضور 12 نفر در قالب چهار مؤسسه در این جلسه از کمیته مصاحبه گفت: در این بین سه نفر در قالب یک مؤسسه از ازنا و 9 نفر در قالب سه مؤسسه از الشتر در مصاحبه شرکت داشتند که در صورت تأیید مصاحبه و طی کردن روال اداری و دریافت موافقت‌نامه اصولی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار مؤسسه به تعداد مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان که مجوز خود را از وزارت ارشاد دریافت کرده‌اند، اضافه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha