تربیت 600 نفر حافظ قرآن در کردستان
کد خبر: 4158932
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

تربیت 600 نفر حافظ قرآن در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان به سهمیه استان در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی اشاره کرد و گفت: سهمیه کردستان از این طرح تربیت 600 نفر حافظ قرآن کریم بوده است.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در ایام تابستان امسال برنامه‌های آموزشی قرائت، روخوانی و حفظ قرآن کریم در سطح مؤسسات، خانه‌های قرآنی و بقاع متبرک استان کردستان برگزار می‌شود.

وی به سهمیه استان کردستان در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی اشاره کرد و افزود: سهمیه استان از این طرح تربیت 600 نفر حافظ قرآن کریم بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز ثبت‌نام این طرح در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان خبر داد و بیان کرد:  کار تقسیم‌بندی شهرستانی از این طرح قرآنی انجام شده است و شهرستان‌های استان مشغول ثبت‌نام این طرح هستند.

وی از برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطح تعدادی از شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: سنندج، مریوان، بانه، بیجار و قروه در سطح تعدادی از بقاع متبرکه کلاس‌های طرح حفظ قرآن آغاز شده است.

همتی افزود: این طرح زیر نظر مربیان قرانی آموزش دیده و مورد تأیید اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار می‌شود و در تلاشیم تا در فصل تابستان بخشی از این تعهد را محقق کنیم.

وی به اجرای موفق طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی در بقاع متبرکه استان خبر داد و یادآور شد: این طرح یکی از طرح‌های موفق سازمان اوقاف و امور خیریه بوده که در راستای اجرای فرامین رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام
captcha