فضای قرآنی نیاز به رویکرد جدید برای نسل جوان امروز جامعه دارد
کد خبر: 4159076
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

فضای قرآنی نیاز به رویکرد جدید برای نسل جوان امروز جامعه دارد

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: در فضای قرآنی جدید نیاز به ایده‌های متفاوت داریم تا فضای جدید برای نسل امروز به‌وجود آید.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن کشور به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام والمسلمین علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن کشور در جلسه با کنشگران خراسان شمالی اظهار کرد: هنوز در بحث نیاز قرآن در خانواده نتوانسته‌ایم این نگرانی را در خانواده‌ها بوجود آوریم که احتیاج یادگیری قرآن باید دغدغه اول باشد.

وی ادامه داد: خانواده برای رفع نیاز فرزند خود کلاس‌های زبان خارجه، ریاضی را حتی با هزینه فراوان رفع می‌کند اما در بحث آموزش قرآن هیچگونه اهمیتی داده نمی‌شود.

تقی زاده افزود: مقام معظم رهبری تقاضای ده میلیون قاری حافظ را از جامعه قرآنی خواسته است و کنشگران اجتماعی باید در این مقوله با دادن ایده‌های مختلف کمک کنند و این مسئله نیاز به مجاهدت‌های شبانه روزی دارد.
رئیس سازمان دارالقرآن کشور برهمبستگی موسسات قرآنی در سطح استان تاکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه جبهه حق در گام‌های نهایی و در لحظاتی که فاصه‌ای تا پیروزی نهایی نداشته مغموم تفکرات فتنه انگیز دشمن شده است، افزود: درقرآن کریم در مورد بنی اسرائیل آمده است که بعد از نابودی فرعون  این قوم با دو تفکر ،یکی اینکه با رسیدن به حکومت به رفاهی حداقلی رسیده و دیگر هزینه ندهیم دوم اینکه نگاه پیامبر قوم تشکیل حکومت جهانی بوده روبرو شده است.

تقی زاده تصریح کرد: خطای در محاسبه سبب برداشت اشتباه نشود، طبق گفته مقام معظم رهبری، امروز جامعه اسلامی ما نیاز به امیدآفرینی دارد و نباید اجازه دهیم که شایعات دشمن موجب برداشت اشتباه جامعه شود.

انتهای پیام
captcha