تشریح برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد البرز
کد خبر: 4159165
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

تشریح برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: در حال حاضر 745 نفر دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد در ایام تابستان برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی افزود: 745 نفر دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و با هم‌افزایی و تعامل با مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و سازمان‌ها و خیریه‌ها و همراهی مردم نوع‌دوست، برنامه‌های مختلفی برای تابستان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانه کانون‌های این نهاد بیان کرد: در مرکز استان و اقصی‌نقاط شهرستان‌ها این کانون‌ها با مشارکت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و آموزش و پرورش فعال است و برنامه‌هایی از جمله، کارگاه تبیین سواد رسانه، کرسی‌های آزاداندیشی، آموزش قرآن، آموزش فن‌بیان، اردوهای راهیان پیشرفت و... خواهیم داشت.

محمدی‌فرد گفت: علاوه بر کلاس‌های آموزشی، جهت ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، بخشی از برنامه‌های ورزشی و هنری مانند والیبال، تئاتر، سرود، مداحی، صنایع دستی و... در کانون‌های این نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی یکی از برنامه‌های مهم در ایام تابستان را تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی ـ مذهبی با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: در مناسب‌های ویژه مانند محرم و صفر، دهه امامت و ولایت، دهه کرامت و... آیین‌های ویژه‌ای جهت ارتقای باورهای دینی دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد: اجرای ششمین مرحله جشنواره باران وحی و مسابقات قرآن کریم در تمامی رشته‌ها و گروه‌های سنی گوناگون در سطوح استانی و ملی با مشارکت دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های مددجو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha